[:tr]Bir Turkcell şirketi olan Global Bilgi’ye Yalın Altı Sigma projelerinde destek…
Turkcell ile gerçekleştirdiği işbirliği doğrultusunda 1999 yılında çağrı merkezi olarak kurulan Global Bilgi Türkiye’nin lider Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezi’dir. Global Bilgi başta telekomünikasyon ve medya olmak üzere Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet vermektedir.
Bir Turkcell şirketi olan Global Bilgi’ye Yalın Altı Sigma projelerinin seçimi ve projelere koçluk konularında destek verilmiştir.[:en]Lean Six Sigma for Global Bilgi, Turkcell’s CRM Center with 8000 employees.
Global Bilgi was established as a call center in October 1999 in conjunction with Turkcell. Today, it is Turkey’s leading Customer Relationship Management (CRM) Center and provides services to many leading companies in Turkey operating in various sectors, primarily in telecommunications and media.
Results has delivered Lean Six Sigma training and coaching for Global Bilgi.[:]